DeepData beheert voor verschillende websites en bedrijven de klantenservice. De afdeling Customer Service houdt zich hier dagelijks mee bezig. Zowel front- als backoffice worden verwerkt door onze medewerkers. Onze afdeling Customer Service is veelzijdig aangezien er tal van vormen van klantcontact zijn.

Werkwijze

De afdeling Customer Service staat dagelijks in contact met duizenden leden op verschillende platformen. Hoe groter bepaalde markten worden, des te belangrijker wordt de service naar de klant toe. Klanten zullen zich eerderen aansluiten bij een website/bedrijf met een duidelijk beleid en een goed bereikbare, meewerkende klantenservice. Uit onderzoek is gebleken dat het aantrekken van nieuwe klanten 6 tot 7 keer duurder is dan het behouden van huidige klanten.

Reputatie

De klantenservice van uw bedrijf kan uw reputatie maken of breken. Snelgroeiende bedrijven hebben het vaak lastig om bij te blijven met de klantenservice en elke klant de aandacht te geven die hij nodig heeft. Bij DeepData werken we niet met strakke targets om zoveel mogelijk te verwerken, maar willen we er alles aan gedaan hebben om klanten een oplossing naar wens te bieden.

Kostenpost

Veel bedrijven zien de klantenservice als een (grote) kostenpost. Het kost immers doorgaans een hoop om de klantenservice op goede wijze uit te besteden. Een goede klantenservice zorgt echter voor kwalitatieve leads, warme acquisitie aan mensen die bekend zijn met de website/het bedrijf. Onderzoeken tonen aan dat 86% van de consumenten bereid is om méér te betalen voor een betere ervaring met de klantenservice. Onderaan de streep is een goede klantenservice een grote winst voor elk bedrijf.

Service als essentieel onderdeel voor product ervaring

De lijn tussen producten en service wordt steeds vager. Klantenservice wordt doorgaans steeds vaker gezien als onderdeel van het product. Ons kwalitatief goede Customer Support team helpt u meedenken over de toekomst van uw klantenservice en de stappen die nodig zijn om te verbeteren tot op het niveau dat u wenst.

foto 1

foto 2